Olen ollut maksimissaan kaksi viikkoa laukeamatta tämän 136 päivän jakson aikana. Yleensä olen päässyt pukille viikon välein. Viime kerrasta on aikaa nyt kutakuinkn viikko ja olotilani on ollut paska eilen ja hieman tänäänkin. Eilen olin jostakin syystä totaallisen epätoivoinen. Minua panetti ja samalla tunsin täydellistä epätoivoa; ajattelin, että en enää koskaan saa naista. Käsittämätöntä, kysehän on kuitenkin vain viikon kuivasta jaksosta. Olotila oli kuin joskus angstisena teininä.

Epäilen, että nyt ulkomailla asuessani tulen kokemaan huomattavasti pidemmän kuin kahden viikon kuivan jakson. On mielenkiintoista nähdä mitä minulle tapahtuu. Suhtaudun tähän kuin tieteelliseen kokeeseen. Koekaniinina toimin minä itse. Panetuskin on alkanut palailemaan, joten sekin luo pienen lisähaasteen asiaan.

Unettomuus ei ole vieläkään lähtenyt täysin pois. Tänään sain kuitenkin pitkästä aikaa nukuttua päiväunet. Teki hyvää.