Iltaa arvon eläjät.

Olen ollut nyt 1-2 kk niinsanotusti paremmassa moodissa; en ole ollut alakuloinen, apaattinen ja ahdistunut kuin hetkittäin. Olen  kuitenkin havainnut, että alakuloisuus on vaihtunut ajoittaiseen äreyteen ja keskittymiskyvyttömään ADHD -olotilaan. Eli välillä asiat ärsyttävät tavanomaista enemmän ja keskittyminen on vaikeaa. Esimerkiksi, yleensä tykkään lukea kirjaa ennen nukkumaanmenoa, mutta se on ollut täysin mahdotonta lähiaikoina. En yksinkertaisesti kykene keskittymään muutamaa riviä pidempään yhtäjaksoisesti. Koko ajatuskin kirjan lukemisesta tuntuu tästä syystä vastenmieliseltä. Tämä on minulle uutta ja varsin omituista, sillä yleensä pystyn lukemaan helposti 100 sivua mielenkiintoista tekstiä putkeen. Joka tapauksessa, olen kuitenkin tässä tilassa 100x mieluummin kuin aiemmassa apatiassa ja ahdistuksessa. Ilmeisesti matkaan hiljalleen kohti parempaa. 

Viime yönä en tainnuut herätä kertaakaan. En ole kuluneen 316 päivän nukkunut yhtäjaksoisesti läpi yön kuin muutamia kertoja. Mielenkiintoista.

Seksihalut ovat osoittaneet hienoisia lisääntymisen merkkejä. Nykyään minua panettaa jo silloin tällöin. Myös yöllisiä/aamuisia erektioita tuntuu olevan säännöllisesti. Unenaikaiset erektiot eivät kuitenkaan ole yhtä voimakkaita kuin joskus ennen; ne ovat hieman löysähköja ja yleensä laskevat välittömästi pystyasentoon nousemisen jälkeen.